loading...
::مجـله معـتـــبــر نــگاه::
ادمین بازدید : 277 نظرات (0)

 

دل من یه یاری داره

       4مگابایت

         دانلود

ده ما یه خانی داره ثروتش تهی نداره
عددای باغ پستش رقمای بی شماره
ز سرش اگه ز ثروت به من فقیر می باره
دل من یه یاری داره که نگاشو ماه نداره
به دل فقیر و پولدار آه حسرتو می ذاره
همه سکه و جواهر همه مروارید نادر
نمی دم یه تار موشو در ازای گنج حاضر

 

دل من یه یاری داره

       4مگابایت

         دانلود

 

برچسب ها دانود آهنگ سعید شایسته , دانلود آهنگ دل ما یه یاری داره , دانلود آهنگ دل ما از سعید شایسته , دانلود آهنگ ماندگار سعید شایسته , دانلود آهنگ شاد دل ما یه یاری داره , دانلود آهنگ ده ما یه خانی داره ثروتش تهی نداره , دانلود آهنگ عددای باغ پستش رقمای بی شماره , دانلود آهنگ ز سرش اگه ز ثروت به من فقیر می باره , دانلود آهنگ دل من یه یاری داره که نگاشو ماه نداره , دانلود آهنگ به دل فقیر و پولدار آه حسرتو می ذاره , دانلود آهنگ همه سکه و جواهر همه مروارید نادر , دانلود آهنگ نمی دم یه تار موشو در ازای گنج حاضر , دانلود موزیک ویدیو فقیر و گدا ده ما یه خانی داره ثروتش تهی نداره عددای باغ پستش رقمای بی شماره ز سرش اگه ز ثروت , دل من یه یاری داره که نگاشو ماه نداره به دل فقیر و پولدار آه حسرتو می ذاره همه سکه و جواهر همه مروارید نادر نمی د , دانلود اگه هر کسی تو دنیا ثروت و منالی داره دل من یه یاری داره که نگاشو ماه نداره به دل فقیر و پولدار آه حسرتو می ,
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
نظرسنجی
کدام یک برتر است؟
پیوندهای روزانه
آمار سایت
  • کل مطالب : 215
  • کل نظرات : 3
  • افراد آنلاین : 9
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 85
  • آی پی دیروز : 22
  • بازدید امروز : 120
  • باردید دیروز : 34
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 311
  • بازدید ماه : 311
  • بازدید سال : 35,862
  • بازدید کلی : 271,953