loading...
::مجـله معـتـــبــر نــگاه::
ادمین بازدید : 289 نظرات (0)

هدیه تهرانی بازیگر مطرح سینما از جمله بازیگرانی است که هیچ گاه در یک سریال تلویزیونی بازی نکرده. البته هدیه تهرانی در سال های اخیر اصولا کم کار بوده و حتی سال هاست که مصاحبه نکرده.

هدیه تهرانی (متولد ۴ تیر ۱۳۵۱ در تهران) بازیگر سینمای ایران است. وی همچنین در زمینه عکاسی و ورزش تای چی چوان فعالیت دارد. او برنده دو سیمرغ بلورین از جشنواره فیلم فجر می‌باشد.

مشاهده بقیه بازیگران

ترانه علیدوستی نیز از بازیگرانی است که در هیچ سریالی بازی نکرده است. خود او در مصاحبه ای در این باره گفته: «من در تلویزیون بازی نمی کنم. 12 سال هم هست که بازی نمی کنم چون معتقدم این کار یک خیانت فرهنگی است. قبلا هم گفته ام. انتخاب کرده ام. حتی سریال های سطح بالاتر ما نهایتا دستخوش یک جهت گیری بی مورد در پخش می شوند. من کسانی را که در تلویزیون کار می کنند قضاوت نمی کنم ولی مردم حق دارند قضاوت کنند. ما در این جایگاه قرار داریم که قضاوت شویم.»

ترانه علیدوستی (زاده ۲۲ دی ۱۳۶۲، تهران) بازیگر سینما، تلویزیون و تئاتر و مترجم و ساکن ایران است. در ویژه نامه شماره ۱۰۰ ماهنامه «صنعت سینما» که نگاهی است به سینمای ایران در دهه هشتاد، به انتخاب ۱۳۰ نویسنده و منتقد سینمایی به عنوان بهترین بازیگر زن دهه انتخاب شد.همچنین در سال ۱۳۹۰، ماهنامه سینمایی فیلم او را به عنوان بهترین بازیگر زن دهه ۸۰ انتخاب کرد.

 

بهرام رادان از جمله بازیگرانی است که هیچ گاه در سریال های تلویزیونی بازی نکرده. نه او با تلویزیون خوب بوده و نه تلویزیون با او. رادان گویا در تلویزیون ممنوع التصویر است و حتی برنامه حضور او در خندوانه از تلویزیون بازپخش نشد و گویا تیزرهای فیلم حکایت عاشقی هم به خاطر حضور رادان به مشکل برخورده!

بهرام رادان (زاده ۸ اردیبهشت ۱۳۵۸، تهران)، بازیگر و خواننده ایرانی است. او فارغ‌التحصیل رشته مدیریت بازرگانی از دانشگاه آزاد اسلامی می‌باشد.

 

شاید خیلی ها مهناز افشار را جزو بازیگرانی بدانند که هیچ گاه در سریال های تلویزیونی بازی نکرده است. البته باید عنوان کرد اولین کار مهناز افشار سریال «گمشده» بود که در همان سال های ابتدای حضور افشار در سینما ساخته شد. گویا این سریال چند سال پیش مجددا پخش شد. باید عنوان کرد مهناز افشار بازیگری را با مجموعه تلویزیونی گمشده در سال 1377 آغاز کرد و پس از آن با ایفای نقش در فیلم دوستان به کارگردانی علی شاه حاتمی در سال 1377 به سینما راه یافت و با ایفای نقش در فیلم شور عشق به کارگردانی نادر مقدس در سال 1379 به شهرت رسید.

مهناز افشار (متولد ۲۱ خرداد ۱۳۵۶ در تهران) بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون ایران است.

مهناز افشار دیپلم اش را در رشته تجربی گرفت و برای ادامه تحصیل به مدت چهار سال در مؤسسه‌ای غیرانتفاعی به تحصیل در رشته تدوین پرداخت. خانواده اش ریشه مذهبی دارند، به همین دلیل هم در ابتدا مخالف بودند که دخترشان وارد بازیگری شود. در کلاس‌های بازیگری استاد حمید سمندریان تعلیم دید.

پگاه آهنگرانی نیز از آن بازیگرانی است که هیچ گاه در سریال های تلویزیونی بازی نکرده است. او امروز به اصطلاح در تلویزیون ممنوع التصویر است و حتی تلویزیون تیزرهای فیلم «جامه دران» را بدون حضور او و باران کوثری پخش کرد.

پگاه آهنگرانی (زادۀ ۲ مرداد ۱۳۶۳ در اراک) بازیگر و مستندساز ایرانی است. پگاه فرزند منیژه حکمت، از کارگردانان ایرانی، و جمشید آهنگرانی، کارگردان سینما است.

گلزار مرداد امسال نیز در مصاحبه ای با باشگاه خبرنگاران در پاسخ به سوالی که پیش از این علاقه خود را برای حضور در رسانه ملی و بازی در مجموعه های تلویزیونی ابراز کرده بودید، آیا هنوز هم این تمایل وجود دارد؟ گفته بود: «اگر پروژه ای آبرومند و سریالی باشد که نظر و توجه من و مخاطب را جلب کند با کمال میل و علاقه فراوان با آن همکاری خواهم کرد؛ چرا که نه!» اما فعلا که چنین اتفاقی نیفتاده.

محمدرضا گلزار (زاده فروردین ۱۳۵۶) بازیگر سینما، نوازنده، خواننده و مانکن تبلیغاتی ایرانی است.

والیبال را در در تیم استان تهران، باشگاه پارس خودرو، شیشه و گاز، باشگاه پاس و باشگاه دیهیم بازی می‌کرد. تا آخر دبیرستان فعالیت هنری نداشت. پدرش با گیتار زدن مخالف بود، تنها گاهی با ارگ کار می‌کرد. تا سال سوم دبیرستان در رشته ریاضی تحصیل کرد. در سوم دبیرستان در کنکور دانشگاه آزاد در رشته مهندسی مکانیک در واحد تهران جنوب قبول شد و رزرو کرد. در سال آخر به رشته تجربی رفت و به قصد رشته دندانپزشکی کنکور داد ولی قبول نشد و به همان رشته مکانیک رفت. او فارغ‌التحصیل رشته مهندسی مکانیک از دانشگاه آزاد اسلامی است. گلزار فعالیت موسیقی خود را از سال ۱۳۷۷ به عنوان گیتاریست با گروه آریان آغاز کرد. او در گروه آریان گیتار، ارگ و پرکاشن نواخته است.

 

جمشید هاشم پور از قدیمی ترین بازیگران سینمای ایران است که در هیچ سریال تلویزیونی بازی نکرده است. اسکار مقاومت کردن در برابر بازی در سریال های تلویزیونی را می توان به او داد. البته او در سریال شهرزاد حضور داشته که سریالی متعلق به شبکه نمایش خانگی است.

جالب است بدانید بهمن فرمان آرا کارگردان مطرح سینما که در فیلم یک بوس کوچولو از جمشید هاشم پور استفاده کرده بود همان زمان در گفتگویی درباره او گفته بود یک بار از جمشید هاشم پور که بسیار بازیگر خوبی است سوال کردم تو چرا به تلویزیون نمی روی، گفت پیشنهاد زیاد داشته ام با مبالغ بالا اما من بازیگر سینما هستم نه تلویزیون. فرمان آرا در ادامه با تحسین این اظهارات هاشم پور گفته بود: «خب این نظر خیلی قابل احترام است.»

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
نظرسنجی
کدام یک برتر است؟
پیوندهای روزانه
آمار سایت
  • کل مطالب : 215
  • کل نظرات : 3
  • افراد آنلاین : 7
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 49
  • آی پی دیروز : 7
  • بازدید امروز : 56
  • باردید دیروز : 8
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 56
  • بازدید ماه : 433
  • بازدید سال : 35,984
  • بازدید کلی : 272,075